سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
اظهارات حاج منصور ارضی در شب قدر
کسانی که باعث و بانی این خط انحرافی (جریان انحرافی) هستند، اینها حرفشان بر این است که لازم نیست نماز بخوانی!!! قرآن بخوانی!!! و ... خودت مستقیم با خدا وصل شو...
 
 
عماریون:حاج منصور در مراسم مناجات و عزاداری شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد ارک تهران؛ در خصوص بحث استغفار و طلب پوزش برای رسیدن به قرب الهی گفت: ما در لیله القدر از خدا چه بخواهیم؟ وی افزود: بهتر است خواسته هامان را به دست خودِ حضرت صاحب بسپاریم که آنچه او برای ما بخواهد، خیر و صلاح ماست. مانند آنچه که حضرت سلمان طبق تعلیم علی (ع) از پیامبر خدا (ص) خواست (یعنی بیان اسرار مگو).

وی در خصوص بحث مهم خوف از خدا و قیامت اظهار داشت: ما باید برای آخرتمان خوف داشته باشیم که این خوف باعث می شود تا ما نسبت به حلال و حرام الهی هوشیار باشیم.

این ذاکر اهل بیت (ع) در تبیین موضوع خوف از قیامت و عدم اعتقاد به آن افزود: کسانی که باعث و بانی این خط انحرافی (جریان انحرافی) هستند، اینها حرفشان بر این است که لازم نیست نماز بخوانی!!! قرآن بخوانی!!! و ... خودت مستقیم با خدا وصل شو... و بعد هم همان کاری را که شاه (لعنه الله علیه) انجام داد، همان کار را می کنند و پول خرج می کنند برای مقاصد خودشان!

ایشان ضمن تأیید سخنان آیت الله جنتی در خطبه های نماز جمعه مبنی بر این که «اینها دارند برای 2 سال دیگر جهت ریاست جمهوری کار می کنند که رأی اراذل و اوباش و بی حجاب ها و ... را جمع کنند؛ البته این آرزو را به گور خواهند برد» گفت: اما شما ببینید که چقدر پول خرج می کنند؟! از کجا؟! آنهم از بیت المال!! چرا که خوف از خدا و قیامت ندارند.

حاج منصور  با بیان اینکه ما باید در برابر دشمن خوف نداشته باشیم، ما باید برای تبلیغ دین خوف نداشته باشیم، تصریح کرد: ما به این آقایان مخصوصاً رییس جمهور می گوییم که به قول شما این همه عمران و آبادانی انجام شده است! البته کسی هم کور نیست، کارها را می بیند؛ اما ای کاش یک صدم این عمران و آبادانی را برای دین مردم کار می کردید! نه اینکه فقط از عدالت دم بزنید! عدالت که فقط در مال نیست!

این ذاکر اهل بیت (ع) در رابطه با نتیجه انحراف این جریان گفت: نتیجه انحرافی که شما ایجاد کردید، این است که دشمنان اسلام در داخل، به حزب الله ریشخند بزنند.

وی در خصوص خط مشترک جریان انحرافی با انحرافات دولت اصلاحات گفت: دُرست همان حرفی را که وزیر ارشاد دولت وقت (ع-م) گفته بود، مبنی بر اینکه «لازم نیست بگوییم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همان وزارت فرهنگ زمان طاغوت باشد بهتر است، ما باید هنرپیشه ها را بکار گیریم!» ؛ حالا اینها همان کارها را دارند انجام می دهند.

وی در رابطه با لایحه دولت (تعطیلی عید فطر) نیز گفت: دولت گفته است که اگر مجلس این لایحه را اقدام نکند ما خودمان رأساً اقدام می کنیم؛ باید حتماً عید فطر چند روز تعطیل باشد! آخر برای چه؟! ما این همه تعطیلی داریم؛ اگر مَرد هستید بیایید در مورد عیدُاللهِ اکبر(عید غدیر) این کار را بکنید. نمایندگان مجلس هم مراقب باشند مبادا به این لایحه رأی بدهند.

حاج منصور ارضی ضمن بیان این مطلب که ما باید فقط خوف و خَشیت از خدا داشته باشیم، ما باید خوف از اصول دین داشته باشیم، ما در فروع دین کهولت ایجاد کردیم، بخصوص در امر به معروف و نهی از منکر سستی کردیم، که فردای قیامت باید جواب دهیم، در باب وظیفه مسئولین گفت: در مورد امر به معروف و نهی از منکر، دیگر وظیفه مسئولین است، باید مسئولین حرکت کنند و مردم هم کمک می کنند چرا که اگر صرفاً مردمی باشد هرج و مرج ایجاد می شود.

وی در ادامه در خصوص فرهنگ و کارهای فرهنگی تأکید کرد: این شب زنده داری ها، این مناجاتها و دعاها، فرهنگ اصیل ماست که باید در سراسر کشور و همه اوقات اشاعه پیدا کند، نه اینکه اینها می خواهند.

این ذاکر اهل بیت(ع) در خصوص اهمیت شب قدر و سیره دشمن شناسی امیرالمؤمنین (ع) گفت: لیله القدر شبی است که علی (ع) با حرکت و شهادت خود، دشمن شناسی می کند و خوارج زمان خود را به مردم می شناساند. الآن باید لیله القدر ما هم همانطور باشد و خوارج فعلی را بشناسیم. کسانی که امروز با لباس دین و امامِ زمان دوستی می آیند و می گویند که دین دیگر بدرد نمی خورد، روحانیت و مرجعیت بدرد نمی خورند، اینها نابکار هستند. باید از خوارجی که در پوشش های مختلف می آیند ترسید، نه از آمریکا و انگلیس و ... که اینها در باتلاق اقتصادی و سیاسی خودشان فرورفته اند. این «یهودی صفتِ امت ما» فعلاً در حصار رفته و خودش را نشان نمی دهد؛ این ها خطرناکند، اگر اینها روی کار بیایند معلوم نیست با دین مردم بویژه جوانها چطور بازی می کنند؟! امشب و در لیالی قدر از خدا بخواهید که «خدایا به حق این علی که تو او را دوست داری، خوارج زمان ما را به ما نشان بده!»

به گزارش خبرنگار عماریون وی در رابطه با بحث عدالت و ولایت خاطرنشان کرد: اینها می گویند که «اگر عدالت را از مملکت بگیریم، نابود می شود» نه؛ ولایت هست؛ ولایت حضرت مهدی (عج) که فرموده اند: «...فرجعوا إلی رُواه أحادیثنا» بنابر این تا ولایت و نائب ولایت هست جای نگرانی نیست. ما باید دستورمان را از نائب ولی یعنی ولی فقیه بگیریم، و دیگران هم اعم از رییس جمهور، رییس مجلس و ...اگر با ولایت فقیه همخوانی نداشته باشند ما نیز قبولشان نمی کنیم. بی ولایت، یک نفر را قبول نداریم.
حاج منصور ارضی درخصوص روزنامه ایران و مطلب توهین آمیز و انحرافی اش در مورد حجاب گفت: اینها مردم را با این حرفها و کارها سرگرم می کنند و از آن طرف می آیند و کارخانه فولاد خوزستان را به یکی از فامیل هایشان می فروشند! و از طرف دیگر یک میلیارد دلار می دهند به یک بانک خصوصی! که بیاید و کارهایش را انجام دهد؛ بعد هم شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی سر می دهند.

وی افزود: برای این روزنامه ایران، 6 رادیوی خارجی فریاد زدند که این روزنامه با ماست!! باید همه به آن کمک کنید!! ولی غافل از اینکه اگر هزار تا از این روزی نامه ها بیاید، ما عاشورا داریم، ما محرم داریم؛ ما رمضان داریم؛ ما دعا و مناجات و زیارات داریم.

وی در رابطه با دیدار فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری و فرمایشات معظم له مبنی بر اینکه «کارهای خوبی انجام شده، باز هم انجاب بدهید و به مردم هم بگویید؛ ولی بدانید که مشکل تورم و گرانی هنوز حل نشده» افزود: مردم با گرانی ها ساخته اند و باز هم می سازند ولی با بی دینی و بد دینی نمی سازند که این خطرناک است! دشمن بیرونی هم همین را می خواهد. یعنی همان خوابی را که برای سوریه دیدند می خواهند برای ما هم ببینند که الحمدلله تا بحال خوابشان آشفته شده است. البته دشمن با تمام خرجی که برای انحراف جوانان ما می کند ولی می بینید که این شبها چقدر «العفوگویان» در مملکت هستند. با تمام خرجی که دشمن می کند و از همه راهها وارد می شود ولی تا پرچم اباعبدالله برافراشته است می آیند و زیر پرچم حسینی سینه می زنند و گریه می کنند؛ چرا که حسین(ع) در دلها نشسته است و خانه دارد.

حاج منصور ارضی در پایان سخنانش از نیروهای امنیتی و انتظامی بخصوص راهنمایی و رانندگی و شهرداری و ... که در برقراری نظم و انضباط در برپایی این مجالس زحمات زیادی می کشند، تشکر کرد

منبع:ammariyon.ir





تاریخ : یکشنبه 90/5/30 | 8:44 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">