سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
تشخیص جنس بچه به روش مادربزرگ‌ها
ویار و میل به مواد‌غذایی در دوران بارداری یکی از شایع‌ترین مسائلی است که اکثر خانم‌های باردار آن را تجربه می‌کنند. میل به شیرینی‌ها، ترشی‌ها و حساسیت به بو و حتی میل به مصرف مواد‌غذایی غیرمفید از جمله مسائلی است که خانم‌های باردار در طول دوران بارداری آن را تجربه می‌کنند.





ویار و میل به مواد‌غذایی در دوران بارداری یکی از شایع‌ترین مسائلی است که اکثر خانم‌های باردار آن را تجربه می‌کنند. میل به شیرینی‌ها، ترشی‌ها و حساسیت به بو و حتی میل به مصرف مواد‌غذایی غیرمفید از جمله مسائلی است که خانم‌های باردار در طول دوران بارداری آن را تجربه می‌کنند. تمایل به مصرف برخی از موادغذایی طبیعی و سالم در خانم‌ها در این ایام به‌دلیل تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن و جنین آن‌هاست که واکنشی طبیعی در دوران بارداری محسوب می‌شود.


اگر دل‌تان شیرینـی مـی‌خواهد

باورهایی در میان مردم درباره رابطه ویار و جنس بچه وجود دارد که به‌صورت تجربی و نسل‌به‌نسل به آن‌ها منتقل شده است. این باورها اگر چه به لحاظ علمی بررسی نشده اما در بسیاری از موارد نتایج جالبی به همراه داشته است. پس از بارداری بسیاری از اعضای خانواده بی‌تاب می‌شوند تا نوع بچه را بدانند و حدس‌زدن درباره جنس بچه به یکی از دغدغه‌های اعضای خانواده تبدیل می‌شود. براساس باورهای قدیمی، ویار زن باردار به موادغذایی ترش یا شور یکی از علائم داشتن فرزند پسر و میل به مواد‌غذایی شیرین نمایانگر داشتن فرزند دختر است. درمانگران با بررسی شرح‌حال خانم‌های باردار با بررسی علائم دیگری مانند رنگ ادرار، رنگ مو، چاقی‌های موضعی، فرم و شکل شکم زنان در دوران بارداری گاهی می‌توانند نوع جنین را تشخیص دهند.


زیاده‌روی در ویار خطرناک است

با آغاز دوران بارداری برخی از خانم‌ها تمایل به مصرف مواد‌غذایی ترش مثل لواشک، تمرهندی و قره‌قورت دارند و برخی هم تمایل به مصرف مواد شیرین، کاکائو و انواع شیرینی‌ها. از دیدگاه کارشناسان تا زمانی که حجم مواد‌غذایی ترش یا شیرینی که خانم‌های باردار در طول روز مصرف می‌کنند در حد عرف باشد و اختلالی در سلامت آن‌ها و جنین‌شان ایجاد نکند، مجاز شمرده می‌شود اما اگر خانم‌های باردار در مصرف این نوع مواد زیاده‌روی کنند ممکن است به سلامت و سیستم ایمنی بدن‌شان آسیب وارد کنند و به این ترتیب سبب‌ساز بروز مشکلاتی برای خود و جنین‌شان شوند.


اگر خانم‌های باردار در مصرف مواد غذایی ترش زیاده‌روی کنند ممکن است به سلامت و سیستم ایمنی بدن‌شان آسیب وارد کنند و به این ترتیب سبب‌ساز بروز مشکلاتی برای خود و جنین‌شان شوند

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir






تاریخ : شنبه 90/5/29 | 9:28 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">