سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
آپشن جدید مرسدس
مرسدس بنز خودروهای خود را به فناوری جدیدی مجهز می کند که شامل ارائه نمایشگرهای 3D وامکان مکالمه راننده با خودرو می شود.
 
به گزارش سایت popsop.com ، پس از آن که Audi از تکنولوژی با واسطه انسانی - ماشینی به نام MMI که تاچ پد های پیشرفته تشخیص دهنده حالت های چهره را برای مطالعه سیگنال های آشکار و بازخورد آن ها در دسترس قرار می دهد، پرده برداشت ، مرسدس بنز نیز برای حفظ رقابت ، از جزئیات تکنولوژی جدید خود خبر داد.

 در این تکنولوژی راننده با استفاده از حس لامسه در منوی موجود جستجو کرده و تعقیب حرکت ها و درک آن ها را توسط این فناوری انجام می دهد. نمایش سه بعدی بر روی نمایشگر، امکان دریافت و درک اطلاعات در یک پروسه با قابلیت های درک حسی بیشتر را فراهم خواهد کرد.

با استفاده از سیستم کنترل صوتی که بیشترین بخش از عملکرد ها را پوشش داده و با اشاره ها و تماس های راننده تایید می گردد، در اولین فرصت کارکرد آن بیشتر از گذشته از حس لامسه پیروی خواهد کرد. چنین کارکرد هایی از قبیل بررسی ایمیل یا پیام های تلفنی به زودی محقق می شود.


خصوصیت جدید دیگر در قالب تکنولوژی جستجوی صوتی رایگان امکان گفتگوی راننده با اتومبیل را فراهم می کند. راننده می تواند سوالاتی مانند وضعیت آب و هوا در شهر های مختلف جهان را از دستگاه مطرح کرده و جواب بگیرد.

هنوز زمان عرضه چنین تکنولوژی هایی مشخص نیست، اما بعضی از قابلیت های سیستم مولتی مدیا اینترنتی COMAND پاییز امسال به بازار ارائه خواهد شد. برنامه های کاربردی حمایتی برای فیس بوک، توییتر و گوگل نیز دردسترس مشتاقان قرار می گیرد.

منبع: خبرآنلاین





تاریخ : شنبه 90/5/22 | 11:19 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">