سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


صبح سه شنبه (11 مرداد) در بزرگراه شهید یاسینی تهران تصادف 12خودرو موجب کشته شدن یک راننده و زخمی شدن چند سرنشین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه بزرگراه یاسینی، نرسیده به سه راه آزمایش شاهد برخورد 12 خودرو بود که به دلیل ترمز ناگهانی یک دستگاه کامیون در بزرگراه رخ داد. در جریان این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری در دم جان سپرد و سه سرنشین دیگر آن به شدت آسیب دیدند که با همکاری شهروندان و اورژانس تهران همراه با یک آسیب دیده دیگر این حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند.

در این حادثه علاوه بر یک دستگاه خودرو سواری آسیب فراوانی به یک دستگاه تریلی حامل میلگرد، یک دستگاه کامیون حامل مرغ، یک دستگاه کامیون حامل آب معدنی و یک دستگاه وانت بار وارد شد و دیگر خودروها با آسیبهای جزئی روبرو شدند.

جمشید شفیعی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات ایمنی و نجات ضمن اجرای عملیات ایمن سازی، برای پیشگیری از رخداد آتش سوزی و دیگر حوادث احتمالی، عملیات خارج کردن آسیب دیدگان و جابه جایی خودروهای آسیب دیده را انجام دادند. همچنین رخداد این حادثه باعث بسته شدن سه ساعته مسیر شرق به غرب بزرگراه و ایجاد راه بندان بسیار سنگین شد. اجتماع شهروندان در محل حادثه نیز اجرای عملیات امداد و نجات را با دشواری روبرو کرده بود.

سرهنگ احمد عسگرنژاد رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: این حادثه در شرق به غرب بزرگراه یاسینی زیر پل رسالت رخ داد که در پی آن یک دستگاه تریلی به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم توجه به جلو با یک دستگاه پراید برخورد می‌کند و در پی آن خودروهای پشت سر و جلو هم به دلیل سرعت بالا به صورت زنجیره‌ای به هم برخورد می‌کنند. مجروحان حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند که حال این افراد مساعد گزارش شده است.



 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید



















































 

 

 

 






تاریخ : شنبه 90/5/15 | 8:33 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">