سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 چای و نوشیدن چای یکی از دلپذیرترین و خوشایندترین کارهایی است که بیشتر مردم جهان و به ویژه ایرانیان به آن می‌پردازند. هر میزبانی می‌خواهد که بهترین پذیرایی را از میهمان خود کند و در این میان آیین چای و نوشیدن آن یکی از ساده‌ترین ولی اثرگذارترین بخش پذیرایی است. طراحان و نوآوران هنر و فناوری در این زمینه نیز بیکار ننشسته‌اند و طرح‌هایی بسیار زیبا و گاه عجیب و غریب برای قوری‌ها و کتری‌ها به بازار روانه کرده‌اند. در زیر چند نمونه از این قوری‌ها و کتری‌ها را می‌بینیم.

 


این قوری عجیب و زیبا به جز شکل چشمگیرش می‌تواند با تغییر رنگ نیز میهمانان شما را شگفت‌زده کند. ساختار پوسته‌ای این قوری به‌گونه‌ای طراحی شده که با گرم شدن آن رنگ آن نیز تغییر می‌کند.

 

 این قوری گرچه هنوز در مرحله ایده‌پردازی و طرح است ولی به خوبی می‌تواند نمایانگر ذوق و کوشش طراحان در نوآوری محصولات خانگی باشد. این قوری برای میزبانانی که چندان از سلیقه میهمان‌شان آگاه نیستند بسیار سودمند است. قوری یین و یانگ که کاملا قرینه است، می‌تواند هم برای چای معمولی و هم چای سبز استفاده شود.


 

میهمان‌بازی یکی از بازی‌های همیشگی کودکان و نوجوانان است. این روکش پشمی که شبیه کلاه ساخته شده، می‌تواند با قرارگرفتن روی قوری هم نقش گرمکن را برای قوری بازی کند و هم  برای بزرگ‌ترها یادآور دوران کودکی و بازی‌های کودکی باشد و لحظه‌هایی شاد را بیافریند.

 


این قوری به شکل قو از طرح‌های شرقی و ظرف‌های قدیمی الهام گرفته ولی رنگ قرمز به آن جلوه‌ای نو بخشیده است. اگر از این قوری برای چای استفاده نکنید باز هم می‌تواند به جای یک ظرف تزئینی در خانه کاربرد داشته باشد.



بلند کردن قوری و کتری پر از آب یا چای داغ برای همه آسان نیست و چه بسا بسیاری هم که توان بلند کردن آن را دارند از سوختن با چای یا آب داغ می‌ترسند. این طرح‌ها می‌تواند ایده‌هایی خوب برای این افراد باشد تا به آسانی و با خیال آسوده از نوشیدن چای لذت ببرند. تنبل‌ها هم می‌توانند از هواداران این طرح باشند.

 



این کتری بسیار جالب و نوآورانه، به شکل یک کوزه باستانی ساخته شده که به راحتی روی گاز قرار می‌گیرد. ویژگی دیگر این طرح آن است که با گرم شدن کتری، آرام آرام نقش‌های زیبای روی بدنه نمایان می‌شوند.



یک طرح بسیار زیبا که میتواند چشم همه میهمانان شما را خیره کند و چون وسیله‌ای تزئینی نیز در خانه شما به کار رود. بدنه شیشه‌ای این قوری این امکان را می‌دهد که از دیدن بازی رنگ و تفاله‌های چای در آب جوش لذت ببرید.

 




تفاله چای از آن چیزهایی است که همیشه پس از نوشیدن چای دردسرساز می‌شود. جمع کردن تفاله و خالی کردن آن از قوری کار خوشایندی نیست. از این رو همیشه صافی‌های گوناگونی ساخته شده‌اند. این قوری با صافی نو و طرح جالب خود یکی از آخرین کوشش‌هاست. دهانه گشاد این قوری کار را آسان می‌کند و به خوبی صافی لوله‌ای شکل را در خود جای می‌دهد.





تاریخ : پنج شنبه 90/4/30 | 10:32 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">