سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
7 + 5 نکته از کمربند که قطعا نمی‌دانید!
 
با این‌که ممکن است کمربند جزء کوچکی از هماهنگی لباس‌ به نظر بیاید اما تناسب و زیبایی آن، نقش مهمی در جلوه‌دادن سلیقه شما در لباس پوشیدن‌تان ایفا می‌کند.

با این‌که ممکن است کمربند جزء کوچکی از هماهنگی لباس‌ به نظر بیاید اما تناسب و زیبایی آن، نقش مهمی در جلوه‌دادن سلیقه شما در لباس پوشیدن‌تان ایفا می‌کند. پس بد نیست نکاتی را در مورد نحوه انتخاب کمربند بدانید.



1+6 نکته از کمربند که نمی‌دانستید

1 - اگر کمربند به پهنای انگشت شست‌تان بود معلوم می‌شود که کمربند مخصوص لباس‌های رسمی است و هر کمربندی که از این اندازه پهن‌تر باشد معمولی است و مناسب لباس‌های رسمی نیست.

2 - شما با توجه به ظاهر کمربند هم می‌توانید به نوع کاربرد آن پی ببرید مثلا: کمربندهای اسپرت معمولا رنگ‌های براق دارند در صورتی‌که کمربندهای رسمی رنگ و بافت‌هایی صاف و مات دارند.

3 - 3 رنگ اصلی برای کمربند وجود دارد، مشکی، قهوه‌ای و قهوه‌ای سوخته که بهتر است برای لباس‌های‌ رسمی از رنگ مشکی استفاده کنید،‌ البته در مورد کمربندهای اسپرت می‌توانید با توجه به رنگ‌ لباس‌های‌تان هماهنگی رنگی را انتخاب کنید.

4 - هر کمربند برچسبی دارد که روی آن سایز کمربند نوشته شده، اندازه دور کمرتان را بگیرید و کمربندی با یک شماره بزرگ‌تر از آن بخرید مثلا: اگر اندازه دور کمرتان 33 یا 34 است اندازه کمربندتان 36 – 40 خواهد بود.

5 - کمربند همیشه باید به عنوان لوازم فرعی لباس‌تان باشد نه مهم‌ترین جزء آن. پس با این‌که دوست‌ دارید چشم دیگران را به برق کمربند‌تان خیره کنید، دنبال کمربندهایی نروید که قیمت‌شان از کفش یا کت و شلوار‌تان گران‌تر است.

6 - ساده‌ترین قانون برای هماهنگ‌کردن کمربند با لباس این است، رنگ کمربند باید همواره با کفش‌ها یکی باشد. خیلی ساده، کفشی سیاه  و براق با  یک کمربند سیاه براق، همین!

7 - چون کمربند بدن را به 2 قسمت تقسیم کرده و خط‌های افقی ایجاد می‌کند باید از رنگی که متفاوت با لباس‌های‌مان است استفاده نکنید وگرنه کوتاه‌تر و چاق‌تر نشان داده می‌شوید.



3+2 نکته که خانم‌ها بهتر است بدانند...

1 - کمربندها باعث ایجاد جمع‌شدگی و چین در قسمت شکم می‌شوند و دور شکم را بزرگ‌تر از آنچه که هست، نشان می‌دهند. در نتیجه خانم‌هایی که شکم بزرگ دارند بهتر است از کمربند استفاده نکنند.

2 - پهنای کمربند و سگک‌های تزئینی می‌تواند ظاهر شما را خیلی نافرم یا برعکس بسیار متناسب نشان دهد پس هنگام خرید این 2 نکته را فراموش نکنید.

3 - اگر  استخوان‌بندی ظریف دارید حتی اگر اضافه‌وزن هم دارید از کمربندهایی با سگک‌های ظریف و کوچک استفاده کنید.

4 - اگر لاغر هستید از کمربندهای نازک و باریک استفاده نکنید چون شما را استخوانی‌تر نشان می‌دهد.

5 - اگر کمر کوتاهی دارید به‌هیچ‌وجه کمربند عریض و پهن نبندید زیرا این نوع کمربندها کمر شما را پهن و کوتاه‌تر نشان می‌دهد.


















تاریخ : پنج شنبه 90/4/30 | 9:55 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">