سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 
بلیت هواپیما و سوغات آن شهر نیز ضمیمه این مبلغ است. برخی از مجریان علاوه بر مدیر برنامه که چانه زنی‌های لازم را انجام می‌دهد، وکیل هم دارند و این قرارداد توسط وی تنظیم می‌گردد.
 
بعضی مجریان صدا و سیما در رقابت با فوتبالیست‌ها و بازیگران سینما، برای اجرای مراسم و جشن‌ها دستمزدهای کلان می‌گیرند.

نرخ این دستمزدها تا 10 میلیون تومان هم می‌رسد.

براساس این گزارش هماهنگی برخی از این آقایان و خانم‌ها، با مبالغ نجومی همراه است بویژه در برنامه‌هایی که قرار است با مشارکت نهادهای دولتی برگزار شود.

نکته جالب‌تر اینکه در بسیاری از این برنامه‌ها، قرار است مجریان درباره "نیکوکاری، کمک به همنوع، صدقه، ایثار و گذشت و..." سخنرانی کنند و مجلس را گرم کنند!

مبلغ دستمزد، باید چند روز قبل از برنامه به شماره حسابی که در اختیار میزبان و برگزار کننده برنامه قرار می‌گیرد، واریز شود و معمولاً قراردادی نیز تنظیم می‌گردد که اسکان در هتل چند ستاره مرکز استان با پذیرایی عالی (اگر برنامه در شهرستان باشد) نیز جزو مفاد قرارداد خواهد بود.

بلیت هواپیما و سوغات آن شهر نیز ضمیمه این مبلغ است. برخی از مجریان علاوه بر مدیر برنامه که چانه زنی‌های لازم را انجام می‌دهد، وکیل هم دارند و این قرارداد توسط وی تنظیم می‌گردد و کوچک‌ترین تعلل در پرداخت به موقع وجه یا کم و کاست در پذیرایی، این حق را به آقای مجری می‌دهد که برنامه را نیمه کاره رها کرده و به تهران باز گردد!





تاریخ : پنج شنبه 90/4/30 | 9:53 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">