سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
در این پیامک ها برای فریب شهروندان عنوان شده است که از طریق استخاره قرآنی شماره شما به دست آمده و می توانید با خرید این اشیاء تاریخی ثروتمند شوید و این خواست خدا بوده است.

به توصیه پلیس، مراقب اس ام اس هایی که وعده فروش اشیاء عتیقه و سکه های طلا با قیمت پائین به شما می‌دهد، باشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فناوری‌ها به شدت در حال ارتقاء و توسعه هستند که این امر ضمن سرعت بخشیدن به موتور صنایع و بخش های مختلف اقتصادی جهان پیرامونی خود را نیز متحول و دگرگون می‌سازد.

موبایل یا همان تلفن همراه نیز از جمله این فناوری‌های جدید به شمار می‌آید که از پدیده های نوظهور عصر الکترونیک و دنیای دیجیتال است و خصوصا در دهه اخیر به شدت جای خود را در بین افراد باز کرده است.

تلفن همراه نیز مانند سایر فناوری های نوین علاوه بر داشتن جنبه های مثبت آن می تواند آثار منفی اجتماعی و یا اخلاقی بدنبال داشته باشد.

برای گفتن یک آدرس ، شماره تلفن و ... همیشه اس ام اس بهترین گزینه است که مجرمان و افراد سود‌جو نیز از این فناوری به نفع خود و برای رسیدن به مقاصد خود اقدام به ارسال اس ام اس های مختلف برای افراد می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اخیرا افرادی با ارسال اس ام اس به تلفن همراه شهروندان ادعا می کنند که در حین کار در مزرعه در اطراف روستاهای اراک مقادیر قابل توجهی سکه تاریخی و زیر خاکی شده‌اند.

سرهنگ مصطفی طلوعی افزود: در این پیامک ها برای فریب شهروندان عنوان شده است که از طریق استخاره قرآنی شماره شما به دست آمده و می توانید با خرید این اشیاء تاریخی ثروتمند شوید و این خواست خدا بوده است.

وی ادامه داد: این افراد سودجو با سوء استفاده از اعتقادات مردم با آنان قرار ملاقات گذاشته و در اولین دیدار با نشان دادن چند سکه واقعی وی را فریب داده و در معامله اصلی با فروش سکه‌های تقلبی اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند.

این مقام مسئول به شهروندان هشدار داد: فریب اینگونه افراد متخلف را نخورند و در صورت مواجعه با این گونه اس ام اس ها مراتب را به پلیس اطلاع دهند.






تاریخ : پنج شنبه 90/4/30 | 9:52 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">